לוח אירועים

  • א'
  • ב'
  • ג'
  • ד'
  • ה'
  • ו'
  • ש'

לוח אירועים

  • א'
  • ב'
  • ג'
  • ד'
  • ה'
  • ו'
  • ש'

מה צריך בשביל להקים אירוע עסקי טוב?

אולם אירועיםמשיקים מוצר חדש או מעוניינים לבשר על הוצאה לאור של שירות ייחודי? לשמור על קשר עם לקוחות חדשים או לגייס שותפים אסטרטגיים? אירוע עסקי מהווה את הטיימינג האולטימטיבי לכך. המומנטום הנכון לייצר אינטראקציה מקצועית, לחזק את מערכת היחסים העסקית ולהרשים את מי שיכולים לסייע לכם לפרוץ קדימה…

בהפקת אירוע עסקי חשוב לשים דגש בבחירת לוקיישן מרשים, קונספט מוביל, תוכנית אומנותית וכמובן – חוויה קולינרית, מזכרות והקפדה על שביעות הרצון של המוזמנים בזמן אמת.
איך מתחילים בהכנת אירוע עסקי ודואגים להצלחתו? טיפים חשובים שעושים הבדל גדול.

המקום שמכבד את המעמד

הלוקיישן משחק תפקיד חשוב בהפקת אירוע עסקי כאשר באירוע זה חשוב לקחת בחשבון את השפעת הרושם הראשוני. בחרו אולם אירועים או היכל אירועים שעומדים בסטנדרט הגבוה ביותר מבחינת התאמה לתכולת המשתתפים, עיצוב יוצא דופן, מרחב המשלב בין פנים לחוץ או אולמות מודולאריים שאפשר להתאים לפי סוג האירוע – מינגלינג ונטוורקינג, הרצאות, הקרנת מצגות וסרטונים. הטכנולוגיה אף היא חיונית להצלחת האירוע ולכן, כדאי לבדוק מהי התשתית הטכנולוגית של המקום כולל ציוד הקרנה, תאורה וסאונד. 

שימו לב שיש מקומות גדולים שניתן לפצל למספר אולמות קטנים ובמקרה הזה יש לוודא שאכן מדובר באטימות גבוהה נגד רעש, כי אם מתנהלים שני אירועים במקביל בקומפלקס אחד חשוב שתישמר הפרטיות של כל אחד מהם. בדקו אילו מתקנים כולל כל אולם כמו פינות ישיבה והתרעננות, מתחם פתוח לקבלת פנים ונסו לחשוב על זרימת האירוע ובאילו מוקדים אסטרטגיים ברחבי העולם להציב את עמדת הרישום, היכן להקרין מצגת, היכן יוגש או יוצע האוכל וכיצד תתקיים הפעילות לפי התנאים הפיזיים של המקום הנבחר. 

הקונספט קובע

כדי לייחד את האירוע העסקי מומלץ לחשוב על קו סגנוני מוביל שיודגש הן בנראות והן בתוכן של האירוע. כך למשל, אפשר לעצב את המקום בסגנון של טקס הוליוודי, אירוע רטרו יוקרתי וכדומה וכן לתכנן תוכנית אומנותית עם ערך מוסף סביב הנושא של האירוע. בהשקת מוצר מזון אפשר ליזום סדנת בישול יצירתית ואם השקת רכב, להציע נסיעת מבחן באזור, בהשקת מוצרי טיפוח מגוון טיפולי יופי ובאירוע לגיוס משקיעים הרצאה וסימולציה מעניינת. 

אפשר לשלב באירוע אטרקציות נלוות כדי לייצר חוויה בלתי נשכחת בין אם מדובר בהקרנה בכורה של סרט, מרצה מבוקש, הופעה חיה וכדומה. אל תשכחו לחדד את ההקשר בין התוכן למטרת האירוע באמצעות הקרנת סרטונים, שלטים ועוד. אפשר למתג את המקום לפי הגוונים המזוהים עם החברה, להקרין את הלוגו או לשלב אותו באלמנטים עיצוביים מסוימים, כדי שהנוכחות של המותג תישמר לאורך האירוע.

עושים עסקים על קיבה מלאה

אין ספק שלאוכל יש תפקיד מרכזי בהעצמת ההנאה של המוזמנים ובאירוע עסקי יש להתייחס בגיבוש התפריט לתנועה בחלל. אם מדובר למשל באירוע מינגלינג חשוב לדאוג לתפריט מתאים ולצורת הגשה או מנות שהאורחים יוכלו לנשנש תוך כדי הליכה כמו פינגר פוד. כיום נהוג גם לשלב עמדות מזון או עגלות מזון מעוצבות לפי קונספטים כמו אוכל חובק עולם, איטלקי, המזרח הרחוק, ים תיכוני או אוכל לפי שעת האירוע מבראנץ' מפנק ועד מנות ערב. אפשר לחבר בין האוכל גם לקונספט של האירוע מבחינת צבעוניות, עיצוב כלי ההגשה וכדומה. 

חשבו גם על מזכרת שתחולק בסיום האירוע לקידום מכירות – מוצר שמשקף את אופי האירוע או נושא את הזהות המיתוגית של החברה ויהיה גם פרקטי ויניע לפעולה ביצירת קשר עסקי. תוכלו לקבל סיוע מצוות האולם או מצוות הפקה בהוצאת החזון אל הפועל.